Bamboo Solutions ble grunnlagt i 2018 med en visjon om å utvikle et ledende salgsstyringsverktøy for leverandører innen faghandelen.
Vår målsetting er å tilby en løsning som ikke bare forenkler og effektiviserer salgsprosesser, men fungerer som en digital rådgiver som gir dypere innsikt og konkrete anbefalinger på hvordan øke salg i butikk.
Hos Bamboo Solutions er vi et engasjert team av utviklere og bransjefolk som brenner for å hjelpe leverandører i faghandelen med å lykkes. Vi bruker vår tekniske kunnskap og erfaring fra bransjen til å forstå kundenes behov, og vi jobber tett sammen med dem for å utvikle løsninger som virkelig gir resultater.
Målet vårt er alltid å skape verdi, både for salgsteamene som er ute i felten, og for ledelsen som trenger gode analyser og kontroll. Med brukervennlig teknologi gjør vi det enklere å ta bedre beslutninger og oppnå resultater.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique.
24 Oktober 2023
10.00 til 10.45
Gratis for alle deltakere
Nyt morgenkaffen samtidig som produktekspertene i Bamboo går igjennom hva som definerer god distribusjonskontroll som leverandør til faghandelen, og hvordan komme dit. I tillegg vil vi vise frem hvordan vi har full-automatisert prosessen i vår nye distribusjonsmodul, og hvordan kundene våres bruker den.
Fyll inn skjemaet under, og du vil motta mer informasjon om webinaret innen kort.
Sammen med våre kunder har vi laget en smidig prosess for onboarding som sikrer at du kommer i gang så raskt som mulig.
1. Oppstartmøte
I oppstartsmøtet kartlegger vi sammen hva for moduler som er av nytte for deg, og hvilken ekstra funksjonalitet som ønskes, samtidig som vi legger en plan for go-live.
2. Tilgang til data
Basert på hva for skreddersøm av datavisualisering du ønsker i Bamboo gir du oss nå tilgang til alle datakilder av interesse. Her hjelper vi deg absolutt hele veien.
3. Test-miljø settes opp
Vi setter nå opp et testmiljø, der du og teamet kan se over både data og rapporter, før dere gir tommel opp og vi går live med den ferdige applikasjonen.
4. Dere er nå igang med Bamboo! Oftest innen en uke fra oppstartsmøte
…finner du ofte at avtalte sortimentsvarer mangler i hyllene etter at du har gått igjennom hyller og reoler
…synes du og teamet det noen ganger er vanskelig å følge med på hva som er hovedfokus i selskapet ditt akkurat nå
…er det ikke alltid lett for selgerne dine å prioritere tiden sin rett i en ellers hektisk hverdag
… så har du kontroll på pliktig sortiment og distribusjon, uten å være nødt å telle varer i hyllene manuelt
…blir det enkelt å til enhver tid holde styr på pågående kampanjer, konkurranser og hvilke produkter som er i fokus, med mer
… så kan teamet ditt agere på helt fersk data og innsikt, mens det fortsatt finnes tid til å agere, og på den måten skape verdi for både din bedrift, og dine kunder
Har du spørsmål om våre løsninger, eller ønsker du å komme i kontakt med oss for en prat om hvordan Bamboo Solutions kan hjelpe din bedrift? Ta kontakt med oss i dag.
Bamboo Solutions AS
contact@bamboo-solutions.no
Skippergata 9
0152 Oslo
Org Nr 919 573 619