God distribusjonskontroll er viktig, både for deg som leverandør og deg som innkjøpsansvarlig i en faghandel-kjede.
Umiddelbar innsyn i manglende distribusjon
Analyser tapt salg per butikk- og utsalgssted
Helt automatisk og tilgjengelig overalt, hele tiden
Som bruker av Bamboo henter du automatisk ut innkjøpstall fra kundene dine som kryssjekkes mot produkter i sortiment.
Hvis en butikk ikke har kjøpt inn fra sortiment får du raskt innsyn i både manglende varelinjer og ikke minst tapt inntekt.
Slik holder du enkel oversikt over hvor du burde fokusere tiden din, og få sortimentet opp på avtalt nivå.
Enkelt og greit win-win både for deg, og dine kunder - mener vi.
Fokuslister ved nylansering av produkter
Kampanjeoppfølging
Opprettelse av arbeidslister på kunde
Sesongsvariasjoner og salgstrender
Estimere lagerbeholdning ute hos kunder
Projeksjon på når en vare blir utsolgt
Og mye, mye mer
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique.
Du er ikke alene. Til nå har det eksistert svært få verktøy som faktisk klarer å gi deg et konkret bilde av hvor mye inntekt som går tapt hver dag avtalte produkter ikke står i hyllene ut i butikk.
Bruk gjerne vår kalkulator til å få et estimat på hvor mye du sannsynligvis taper på distribusjon.
Med Bamboo får du visualisert dagsfersk data på både mobil, tablet og desktop. Slik får du og teamet ditt innsikten dere trenger for å prestere enda bedre når som helst, hvor som helst.
24 Oktober 2023
10.00 til 10.45
Gratis for alle deltakere
Nyt morgenkaffen samtidig som produktekspertene i Bamboo går igjennom hva som definerer god distribusjonskontroll som leverandør til faghandelen, og hvordan komme dit. I tillegg vil vi vise frem hvordan vi har full-automatisert prosessen i vår nye distribusjonsmodul, og hvordan kundene våres bruker den.
Fyll inn skjemaet under, og du vil motta mer informasjon om webinaret innen kort.
Sammen med våre kunder har vi laget en smidig prosess for onboarding som sikrer at du kommer i gang så raskt som mulig.
1. Oppstartmøte
I oppstartsmøtet kartlegger vi sammen hva for moduler som er av nytte for deg, og hvilken ekstra funksjonalitet som ønskes, samtidig som vi legger en plan for go-live.
2. Tilgang til data
Basert på hva for skreddersøm av datavisualisering du ønsker i Bamboo gir du oss nå tilgang til alle datakilder av interesse. Her hjelper vi deg absolutt hele veien.
3. Test-miljø settes opp
Vi setter nå opp et testmiljø, der du og teamet kan se over både data og rapporter, før dere gir tommel opp og vi går live med den ferdige applikasjonen.
4. Dere er nå igang med Bamboo! Oftest innen en uke fra oppstartsmøte
…finner du ofte at avtalte sortimentsvarer mangler i hyllene etter at du har gått igjennom hyller og reoler
…synes du og teamet det noen ganger er vanskelig å følge med på hva som er hovedfokus i selskapet ditt akkurat nå
…er det ikke alltid lett for selgerne dine å prioritere tiden sin rett i en ellers hektisk hverdag
… så har du kontroll på pliktig sortiment og distribusjon, uten å være nødt å telle varer i hyllene manuelt
…blir det enkelt å til enhver tid holde styr på pågående kampanjer, konkurranser og hvilke produkter som er i fokus, med mer
… så kan teamet ditt agere på helt fersk data og innsikt, mens det fortsatt finnes tid til å agere, og på den måten skape verdi for både din bedrift, og dine kunder