Karriere i Bamboo

Ledige stillinger

Vi søker engasjerte og talentfulle medarbeidere til vårt team! Utforsk spennende karrieremuligheter hos oss og bli en del av et innovativt og inkluderende arbeidsmiljø.

Stolt leverandør til nordisk faghandel
No items found.

Unike fordeler for deg og teamet ditt

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique.

Enkelt beregne hvor mye av en varelinje som blir solgt i butikk
Vi benytter POS-tall på butikker i nærheten av valgt butikk, og valgt butikk, samt butikkens kjedes POS-tall for å beregne hvor mange en vare selger i sine respektive sesonger i området/kjeden.
Få rask beskjed når en butikk er på vei å gå tom for en vare
Gjennom en virtuell lagerstatus basert på innkjøpstall kan vi si når en butikk er på vei å gå tom for en vare, og enda bedre projisere hvor stort tapt salget kan bli frem i tid uten nytt innkjøp.
Beholde oversikt over pliktig-, fokus- og top sortiment
På tvers av kjeder, butikker og geografiske områder får du full oversikt over hvor produkter mest sannsynligvis mangler, og viktigere hvor mye inntekt som er på vei å gå tapt.
Beholde oversikt over pliktig-, fokus- og top sortiment
På tvers av kjeder, butikker og geografiske områder får du full oversikt over hvor produkter mest sannsynligvis mangler, og viktigere hvor mye inntekt som er på vei å gå tapt.
24.10.2023

Webinar: Distribusjonskontroll i faghandelen

Er du interessert i faglig påfyll innenfor distribusjonsfaget? Vi gleder oss til å dele våre erfainger og innsikt - enten du er bruker av Bamboo, eller ikke.

24 Oktober 2023

10.00 til 10.45

Gratis for alle deltakere

Nyt morgenkaffen samtidig som produktekspertene i Bamboo går igjennom hva som definerer god distribusjonskontroll som leverandør til faghandelen, og hvordan komme dit. I tillegg vil vi vise frem hvordan vi har full-automatisert prosessen i vår nye distribusjonsmodul, og hvordan kundene våres bruker den.

Fyll inn skjemaet under, og du vil motta mer informasjon om webinaret innen kort.

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Kom igang på rekordtid

Sammen med våre kunder har vi laget en smidig prosess for onboarding som sikrer at du kommer i gang så raskt som mulig.

1. Oppstartmøte

I oppstartsmøtet kartlegger vi sammen hva for moduler som er av nytte for deg, og hvilken ekstra funksjonalitet som ønskes, samtidig som vi legger en plan for go-live.

2. Tilgang til data

Basert på hva for skreddersøm av datavisualisering du ønsker i Bamboo gir du oss nå tilgang til alle datakilder av interesse. Her hjelper vi deg absolutt hele veien.

3. Test-miljø settes opp

Vi setter nå opp et testmiljø, der du og teamet kan se over både data og rapporter, før dere gir tommel opp og vi går live med den ferdige applikasjonen.

4. Dere er nå igang med Bamboo! Oftest innen en uke fra oppstartsmøte

Uten Bamboo

…finner du ofte at avtalte sortimentsvarer mangler i hyllene etter at du har gått igjennom hyller og reoler

…synes du og teamet det noen ganger er vanskelig å følge med på hva som er hovedfokus i selskapet ditt akkurat nå

…er det ikke alltid lett for selgerne dine å prioritere tiden sin rett i en ellers hektisk hverdag

Med Bamboo

… så har du kontroll på pliktig sortiment og distribusjon, uten å være nødt å telle varer i hyllene manuelt

…blir det enkelt å til enhver tid holde styr på pågående kampanjer, konkurranser og hvilke produkter som er i fokus, med mer

… så kan teamet ditt agere på helt fersk data og innsikt, mens det fortsatt finnes tid til å agere, og på den måten skape verdi for både din bedrift, og dine kunder